Образователен семинар „Кога и колко?“ – студентски творчески конкурс за дигитална рекламна кампания за отговорната консумация на алкохол от младите възрастни

петък, 26 януари 2024 16:52 /
Начало:
сряда, 07 февруари 2024 10:45
Край:
Място:
Корпус К, 408К
Подробности:

Конкурсът се провежда от „спиритсБЪЛГАРИЯ“, асоциация на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки и катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ на УНСС. Той е подходящ за всички студенти, най-вече за студенти, изучаващи маркетинг и реклама, дигитален маркетинг, графичен дизайн, специалности, изучавани в „Маркетинг и стратегическо планиране“, но и за студентите от катедрите „МИО и бизнес“ и „Медии и обществени комуникации“.

Начало: 7 февруари 2024 г. в 10.45 ч. в 408К – образователен семинар, изнесен от Асоциация „спиритсБЪЛГАРИЯ“ на тема отговорната консумация на алкохол от младите възрастни – как действа алкохолът, за колко време се разгражда в организма, количество - промили, рисковете да караш автомобил след употреба на алкохол.

Представяне на регламента за конкурса и заявката за участие, както и адреса, на който ще се изпращат проектите, срокове за подаване на проектите и критериите за оценка на журито.

Представяне на изискванията за дигиталната рекламна кампания – обосновка, технически изисквания, формати за визуализация, как да се сформират отборите.

Проф. д-р Христо Катранджиев, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, и гл.ас. д-р Борислава Стоименова ще участват в семинара с разяснения  на маркетинговите средства, с които може да се представи темата за отговорната консумация на алкохол в дигиталното пространство. Ще подпомагат сформирането на отборите.

Срок за подготовка и предаване на проекти: до 21 април 2024 г.

Журиране: 22 април – 10 май 2024 г.

Награди:

  • 1-ва награда  - 5 000 лв.
  • 2-ра награда  - 3 000 лв.
  • 3-та награда  - 1 500 лв.

Награждаване: Тържествена церемония за публично обявяване на наградите в УНСС до 17 май 2024 г.

Конкурсът ще се проведе едновременно в три университета: Университета за национално и световно стопанство, Нов български университет и Националната художествена академия.


Асоциация „спиритсБЪЛГАРИЯ“ е асоциация на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки. Една от целите на организацията е да провежда кампании за устойчиво развитие, в които всички членове на обществото да бъдат осведомени за последиците от неправомерна, прекомерна и зловредна консумация на алкохол и отговорността на всеки човек към собственото му здраве. Най-успешните програми, организирани досега с подкрепата на Министерството на образованието и науката, Министерството на вътрешните работи, Агенцията за закрила на детето и др., са: „Да поговорим за алкохол“, насочена към подрастващи 12 - 16 г.; „Родителски срещи в бар“, подкрепяща родителите в техния първи разговор с децата за алкохола; „Сметката, която не искаш да платиш“, предпазваща абитуриентите и водачите на МПС от рисковете при шофиране в нетрезво състояние и „Не продаваме алкохол на непълнолетни“, включваща търговците на дребно за ограничаване достъпа до алкохол на подрастващите.