Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания
Разглеждате снимки от Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания
Вижте пълен текст на Ден 3. Седмицата на книгата представи 10 издания
„Туристически брандинг и дигитални технологии" е монография на гл. ас. д-р Светослав Калейчев, научен секретар на катедра „Икономика на туризма“ и преподавател по „Маркетинг в туризма“. Авторът представи своята нова книга, в която проследява традиционния маркетинг и прехода към дигиталните технологии (Маркетинг 4.0). Той говори за актуалните дигитални технологии - чат бот, добавена реалност, виртуална реалност, резервации онлайн, видео с вдъхновяваща история, изкуствен интелект и други, които се използват в туризма. Авторът ни запознава с последната маркетингова концепция на Филип Котлър, бащата на съвременния маркетинг, Маркетинг 5.0., която засяга навлизането на дигиталните технологии в маркетинга. Той проучва и до каква степен дигиталните технологии са навлезли в туризма в България, като прави проучване на използването им от петзвездни хотели, ресторанти и туристическите агенции.