Студенти се запознаха с управлението на връзките с клиентите в COCA COLA HBC

петък, 15 март 2024 16:26

Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ в партньорство с Coca Cola HBC организира публична лекция за студентите на тема „COCA COLA HBC & UNWE: COME & LEARN“.

На събитието присъстваха проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики на УНСС, проф. д-р Христо Катранджиев, ръководител на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, Галина Петрова, мениджър „Работодателска марка“, Мирослав Чифлишки, ръководител на програмата „Sales academy“ и Александър Рунев, Country Commercial Support Manager от Coca Cola HBC (на снимката долу от дясно наляво).

Ръководителят на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ проф. д-р Христо Катранджиев поздрави присъстващите в залата и подчерта: „Във времето изградихме доста устойчиво сътрудничество между УНСС и COCA COLA и в частния случай между катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“ и компанията. Предстоящата лекция, която ще представи управлението на връзките с клиентите на Coca Cola HBC, ще е много полезна за вас, защото тук са едни от най-добрите експерти в България и едни от най-добрите в света в тази област. Ще чуем добрите примери от практиката и най-добрите постижения и подходи при работата с клиентите директно от хората от бизнеса“.

„За мен е изключително удоволствие, че мога да се присъединя към тази открита лекция и да ви приветствам с „Добре дошли!“ в Голяма конферентна зала. Сигурна съм, че лекторите от Coca Cola HBC ще представят най-новите тенденции, свързани с връзките с клиенти и освен теоретичните знания, които получавате от колегите от катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, за добрата комуникация с клиентите, днес на практика ще видите как се случва това в глобална компания като COCA COLA“, каза зам.-ректорът по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики на УНСС проф. д-р Цветана Стоянова и допълни: „Нашето партньорство с компанията е наистина дългогодишно. През последните три години то намери сериозна изява в провеждането на състезания за средношколци, организирани от УНСС и Асоциацията на икономическите училища в България, които Coca Cola HBC спонсорира, през финансовото състезание Business Case Challenge, което организираме през последните две години до съвместната Бизнес академия през тази година. Предполагам че някои от вас, които сте тук в залата, сте се включили в тази Бизнес академия, която стартира преди няколко дни. Сигурна съм, че ще излезете заредени с много положителна енергия от днешната лекция и с много нови знания и умения за това как да управлявате взаимоотношенията с клиентите не само в компании като Coca Cola HBC, но и във всички големи компании. Адмирации за ръководството на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, за проф. д-р Христо Катранджиев, за инициативата“.

В хода на лекцията експертите от Coca Cola HBC Галина Петрова, Мирослав Чифлишки и Александър Рунев представиха компанията и нейното портфолио.

Лекторите отбелязаха, че Coca Cola HBC е бутилиращ партньор за търговските марки на The Coca Cola Company и е част от системата на Coca Cola, една от най-големите системи за дистрибуция на напитки в света.

The Coca Cola Company и нейните 300 бутилиращи партньори, включително Coca Cola HBC, заедно съставят системата на Coca Cola. Системата създава ползи както за клиентите, така и за потребителите, което я прави уникална сред бизнеса. Устойчивият растеж на цялата система зависи от споделените ценности и цели на The Coca Cola Company и нейните бутилиращи партньори, както и от сътрудничеството и подкрепата между всички страни в нея.

Мирослав Чифлишки запозна подробно студентите с изграждането на взаимоотношенията и управлението на връзките с клиентите в COCA COLA HBC.

   

Галерия снимки от Студенти се запознаха с управлението на връзките с клиентите в COCA COLA HBC ...