Златна награда за студентския отбор на УНСС в конкурса BAAwards 2019

петък, 25 октомври 2019 13:15

Отборът на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“, с академичен ментор гл. ас. д-р Борислава Стоименова, спечели Златната награда за студентски проект в шестото издание на конкурса BAAwards 2019 на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Високото отличие на нашите студенти беше присъдено за разработения от тях проект на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.

Победителите в конкурса BAAwards 2019

Камелия Бесова, Марина Тодорова, Чавдар Атанасов и Александър Топалов спечелиха гласовете на 11-членното жури от водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата с кампанията Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки!

Златните медалисти от УНСС

В шестото издание на наградите на Българската асоциация на рекламодателите участваха трите водещи страни в маркетинговия процес: рекламодатели, комуникационни агенции и студенти. Предложенията на студентите се оценяваха от съдийски състав с представители на големи рекламодатели - членове на БАР, на комуникационни агенции - членове на БАКА, на агенции за пазарни и потребителски проучвания - членове на БАМОР, и академични преподаватели. Наградените бяха представени на специална церемония в „Рейнбоу Плаза“ и получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга.

Чавдар Атанасов, Марина Тодорова,
Александър Топалов и Камелия Бесова (от ляво надясно)

Снимки: BAAwards

Екипът на катедра „Маркетинг и стратегическо планиране“
по време на събитието

Галерия снимки от Златна награда за студентския отбор на УНСС в конкурса BAAwards 2019 ...