Лекции по продуктова политика на проф. Росано Еузебио от Автономния университет в Барселона

четвъртък, 24 октомври 2019 9:34

Цикъл от лекции по проблемите на продуктовата политика "Стандартизация или продуктова адаптация на международните пазари" изнесе в средата на октомври проф. д-р Росано Еузебио от Автономния университет в Барселона пред студентите от трети курс от специалност "Маркетинг и стратегическо планиране с преподаване на английски език“

Проф. Еузебио обясни защо и как потребителското поведение влияе на решенията за продуктови адаптации при различни пазари, като обърна специално внимание на ценността за клиентa, която стои в основата на потребителския избор на различни брандове.

В лекцията си професорът насочи вниманието на студентите към въпроси като: “Кои са потребителите?”, “Къде/как/защо купуват?”, “Кой извършва покупката?”, “За кого купува?”, като използва примери на марки като Pizza Hut Italia и Spizzico, Cola Cao, Nespresso, Lavazza, Zara. Той разгледа и приложението на изкуствения интелект в дигиталния маркетинг и работата с „големи данни“ (Big Data), използването на ботове, включително и ролята на емоционалната и социалната интелигентност при разработването на технологични маркетингови инструменти.

Галерия снимки от Лекции по продуктова политика на проф. Росано Еузебио от Автономния университет  ...