Седем стъпки за удвояване на бизнеса

сряда, 15 ноември 2017 10:02

„Седем стъпки за удвояване на бизнеса“ беше темата, която Александър Николов, бизнес консултант и коуч, представи пред студенти в голяма конферентна зала. Събитието беше организирано от Междууниверситетския център за развитие на кариерата  с цел младите хора да научат повече за постигането на резултати и ръст на бизнеса, съществуващите грешки, стратегиите за усъвършенстване и др. На събитието присъстваха преподаватели, студенти и гости.

Подпомагаме вашето професионално ориентиране и развитие, посочи Атанас Димитров, кариерен консултант в Междууниверситетския център за развитие на кариерата. Получените знания по време на такива срещи ще ви помогнат да бъдете успешни, както при търсенето на стаж и работа, така и при формирането на по-добри идеи за стартиране на собствен бизнес, каза той.

Атанас Димитров (вляво) и Александър Николов

 

Надявам се, че днешният ден ще бъде полезен и ще надгради това, което учите, обърна се към студентите Александър Николов. Важно е да знаете, че има определени стъпки в изграждането на един бизнес, които обаче не винаги са очевидни и собствениците ги пропускат. Добре е да си тръгнете оттук с конкретни стратегии, които да използвате в своя бизнес, да разберете какво е възможно и да провокирате себе си, допълни лекторът.

В малката конферентна зала

 

Николов открои важните стъпки при взимането на решения за малкия бизнес. Той акцентира на някои важни грешки, които хората допускат - липсата на фокус към определена група клиенти, неясното послание, липсата на отличителни елементи, подценяването на услугата и ниските цени и др. В днешно време за собствениците е непосилно да грабнат вниманието на клиентите заради преситеност на информацията. Разликата между потенциален и реален клиент е огромна, защото много от нашите срещи приключват без сделка, добави консултантът. По думите му е важно да се генерират препоръки от сегашни и минали клиенти и бизнесът да се обновява..

Лекторът

 

Александър Николов разясни, че бизнесът и маркетингът трябва да бъдат в неразривна връзка и непрестанно тествани. Много от собствениците мислят, че когато започнат собствен бизнес ще спрат да работят, изтъкна той една от основните грешки. Консултантът представи 7 основни стъпки в изграждането на бизнес, през които всеки собственик непременно преминава.

Участници в срещата

 

Александър Николов е бизнес консултант и коуч, автор на книгата „Бизнес растеж“, създател на сайта www.DoubleYourBusiness.bg и на „Формулата от 7 стъпки за бизнес растеж“.

Галерия снимки от Седем стъпки за удвояване на бизнеса ...