Презентация "Геймърството - удоволствие и бизнес"

вторник, 28 март 2017 16:23

Проучване за профила на българския геймър показва, че 88,4 на сто от любителите на онлайн игрите са мъже, а жените са само 11,6 процента. На срещата с представителите на Efficiency обаче присъстващите видимо бяха изравнили съотношението, а интересът на студентите към презентацията „Геймърството – удоволствие и бизнес“ бе голям.

В голямата конферентна зала

Това е поредната лекция, която организирахме с подкрепата на Междууниверситетския център за развитие на кариерата, посочи неговият директор доц. д-р Йордан Близнаков и акцентира върху правилата на онлайн бизнеса и възможностите за работа.   

Представителите на Efficiency – собствениците на фирмата Николай Добриков и Муси Стоянов, както и мениджърите Димо Пърмаков и Димитър Гугов – коментираха какви са възможностите, които дава стартъп компанията, лидер в глобалния В2В пазар, дали геймърството може да се нарече професия и какви са изискванията за работа в сферата на онлайн гейминга.

Доц. Близнаков открива срещата. Вляво от него Николай Добритов и Муси Стоянов, вдясно - Димо Пърмаков и Димитър Гугов

Компанията Blizzard реализира 6,6 млрд. долара за 2016 г., играта Pokemon Go постигна 60 милиона долара само за 90 дни, обоснова с примери постижения в геймърския бизнес Николай Добриков.

Онлайн геймингът от първите му стъпки с Pong,  Pac Man, Super Mario и Tetris, през времето, когато конзолите все още бяха скъпо удоволствие и геймърският компютър изискваше сериозен бюджет, проследи Муси Стоянов. С игрите често откриваме по-хубаво място, влизаме в обувките на нарисуваните герои и се запознаваме с източните култури,  посочи той и определи Фейсбук като поредната игра, неразделна част от живота ни.

Студентите

За вторичния пазар на компютърните игри, как се формира цената им и какви са българските възможности, говори Димо Пърмаков. Сред приоритетите на Efficiency той открои отговорност, експертност, ефективност, иновативност и се спря на организирането, планирането и мониторинга в бизнеса.

По време на презентацията

Как да бъдем максимално ефективни в работната среда коментира Димитър Гугов. Той определи позитивната нагласа и отношението към работния процес, концентрацията, добрите взаимоотношения с колегите и максималното оползотворяване на ресурса „време“ като водещи в онлайн бизнеса.

Галерия снимки от Презентация "Геймърството - удоволствие и бизнес" ...